Ernærings- og livsstilsvejledning

En ernærings- og livsstilsvejleder hjælper dig bl.a. med:

• Vægttab eller vægtøgning
  • Ændring eller vedligeholdelse af vaner
  • Motivation i forbindelse med en sundere hverdag

Book Ernærings- og livsstilsvejledning

Vejledning i ernæring og livsstil er til dig, der ønsker at ændre livsstil og vaner i relation til sundhed. Der sættes fokus på dine vaner og din livsstil, så du bliver i stand til at opsætte holdbare og realistiske mål, som passer til din dagligdag. Et strengt fokus på kostplaner og restriktioner undgås, hvorimod fokus på dig og dine behov tilgodeses.

Hos en ernærings- og livsstilsvejleder kan du for eksempel få hjælp til vægttab eller vægtvedligeholdelse, vaneændringer eller lignende. At leve en sundere hverdag handler om meget andet end kun motivation og viljestyrke. Hos en ernærings- og livsstilsvejleder får du værktøjer til at handle og tænke anderledes henimod en sundere livsstil.

Vi har plads til 18 personer som ønsker denne unikke mulighed for vejledning 8 gange over 16 uger.
(Hver vejledning er på 45 minutter)

Spørgsmål ring til os på : 2252 1022