Fysiurgisk afspændingsterapi

Her lærer man en blid og behagelig wellness massage af hele kroppen som afsluttes med en blid ansigtsmassage. Vi benytter her den lækreste massageolie fra Medex, som har en dejlig duft.

På Massørskolen-Fyn inviterer vi dig til at udforske vores dybdegående uddannelse inden for Fysiurgisk Afspændingsterapi. Det er en spændende rejse, hvor vores erfarne undervisere guider dig gennem avancerede massagefærdigheder og den effektive running cupping-teknik. Du vil lære at lindre spændinger og smerter i ryggen, nakken, brystet og ansigtet, og opdage nøglekompetencer til at hjælpe andre med at genopdage balance og velvære.

Under uddannelsen dykker du også ned i brugen af specifikke olier for at forstærke behandlingen. Vi introducerer dig til vores særlige lavendelduftende massageolie samt hybenkerneolie i ansigtsområdet. Alternativt kan vi tilpasse behandlingen med neutrale olier for at imødekomme dine præferencer og behov.

Ved at vælge Massørskolen-Fyn investerer du ikke kun i din egen personlige og faglige udvikling, men også i evnen til at levere en behandling, der er særligt effektiv, når stress og spændinger trænger sig på. Vores uddannelse åbner døren til en givende karriere inden for holistisk sundhed og velvære, hvor du kan være med til at gøre en positiv forskel for andre. Lad os sammen skabe vejen til afslapning, balance og glæde i kroppen.

Uddannelsesoplysninger

7.000,-

BETAL HER : på på mobilepay 656596

Lørdag d. 10 maj 2025

Massørskolen-Fyn: Kochsgade 127, 5000 Odense C

VARIGHED

lørdag d. 10 maj 2025
søndag d. 11 maj 2025

lørdag d. 24 maj 2025
søndag d. 25 maj 2025

Klinikpraktikperioden på 15 lektioner planlægges individuelt i samarbejde med din underviser.

Der udleveres diplom, hvoraf det fremgår, at du har gennemført 50 lektioners.

MERE INFORMATION

Interesserede er meget velkomne til at besøge skolen på undervisningsdagene efter aftale!

Danmarks stærkeste uddannelse