Om os

Massørskolen-Fyn drives af N2-Aps som ejes af Jens Steen Nielsen og Anders Lundgård Nielsen. Jens er universitetsudannet i idræt og sundhed og har en forskeruddannelse fra SDU. Anders er uddannet som massør i 2005 og er desuden uddannet TouchPro massør i 2008.

Anders og Jens er tidligere elite trænere i badminton og har arbejdet sammen i over 20 år - fordi det er sjovt. Vi har i 10 år arbejdet som kredstrænere for Badminton Sjælland, med deres elite spillere.

Vi åbnede i 2011 fordi vi har en fælles interesse for kroppen og dens funktioner og vi motiveres af at tilbyde den bedste uddannelse. Vores mantra er god service og hårdt men sjovt arbejde. Siden 2011 har vi uddannet over 500 massører, zoneterapeuter og akupunktører.

Jens Steen Nielsen

Anders Lundgård Nielsen

Daglig leder

Fra 1. januar 2019 har vi ansat Sisse Cecilie Piil som daglig leder i huset. Sisse er også underviser på vores fysiurgiske massøruddannelse, thai-yoga massage og sugaring.

Sisse Cecilie Piil